kolmapäev, 11. juuli 2012

Palmisaar!

Kui ma seda blogi kirjutasin, siis terve aja kuulasin ühte laulu, mis mulle väga meeldib. Niiet lisan selle siia ja kui hakkad blogi lugema, siis pane see taustaks! Mõnus.

Siam Park
See asi, millega me läksime delfiine vaatama

Jahisadam
Tsauki.
Mingi hetkeni polnud siia midagi kirjutada, sest suvi, rand, päike- puhkus nagu ikka. Ainuke erinevus eelnevate aastatega see, et ma ei mänginud rannavollet sellel suvel. Miks? Sest arvasin, et on vaja puhata. Ma olen peaaegu iga suvi mänginud ja sellel suvel mõtlesin, et teen  kerge pausi ja teen poole kohaga tööd ühes spordipoes.
Aga, peaaegu kaks nädalat olin Eestist kadunud ja sellel ajal küsiti mitmeid kordi : "Jul, kus oled, mis teed?" Pole sind üldse näinud." Ma olin sellel ajal Kanaari saartel.
Ehk siis selle postituse nimeks peaks olema mu maailma lahe, tore, chill reis. Minul selle tripi eesmärgiksk oli surfata (jah, ma olen eluaeg tahtnud päris surfi proovida ja ma ütleks, et see polnud minu jaoks üldsegi nii kerge, kui see algselt tundus).
Alustan siis algusest peale...
Ühe päeva veetsime Saksamaal, sest meie lennuk läks saksamaalt läbi. Aga sellest ma ei kirjuta. Lähen kohe edasi sellega, et jõudsime Teenrifele... Kolm esimest päeva shoppasime, päevitasime, ujusime jne... Siis võtsime rendiauto ja hakkasime mööda saart ringi sõitma. Esimeseks ürituseks oli Siam Park, mis oli veekeskus. See oli nii suur, nagu väike linnake, kus kõik on vee-lõbustus-asju täis. Igasugused ulme torud, rand, kus tehakse laineid, söögikohad- ühesõnaga kõik, mida vajab üks äge veekeskus. Me olime seal terve päeva ja päevitades ja lõbustades end läks aeg superkiiresti.
Teine suurem üritus oli reis avamerre, mis kestis 4.5 tundi. Sõitsime selleks jahisadamasse ja sealt läks selline suurem asi (ma ei tea, see polnud laev ja see polnud jaht, aga sellest ma panen pildi üles) ookeani, kus oli algul ujumine ja hiljem , kui jõudsime sügavamale, siis nägime delfiine, vaalasid (looduses). Nägime ühte vaala ,mis oli  14 meetrit pikk. :D See oli päris huvitav kogemus.

Siis kui sõitsime vulkaanile, siis peatusime ühes kohvikus.
"Oota, sinna kõrgele lähmegi jah?"
Merelõvide show
Siis käisime vulkaani vaatamas, selle nimi on Teide ja selle kõrgus merepinnast on 3718m, see on Atlandi ookeani saarte kõige kõrgeim tipp. (siit saab näha seda:  http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/51/Teide_3D_-_version1.gif). Uskumatu vaade avanes linnadele ja saarele, kui sõitsime vulkaanile.
 Nii... Siis käisime Loro Parque (Loro Pargis), see on selline loomaaia moodi, aga nendele loomadele on seal tehtud kõige paremad tingimused üldse. Kui Loro pargi väravatest sisse lähed, satud nagu loomade maailma, nagu džungel. Käisime seal merelõvide showl, delfiinide showl ja tapjavaalade showl. Täiesti uskumatu, kuidas kõik need loomad saavad teha selliseid asju. Ma üritan siia pilte lisada ka.
Delfiinide show alguseks olid kõik tribüünid täis.
Pingviinid
Loro Park

Ja muidugi ka üheks suurimaks ürituseks minu jaoks  oli SURF. Seal rannas oli selline majake, surfilaudade ja asjadega, mille nimeks oli Aloha (Surf Academy). Algul ei julgenud sinna üldsegi minna, sest niipalju kui ma nägin olid seal ikka päris surfarid . Aga lõpuks võtsin julguse kokku ja läksin küsima, et kas saaks tulla surfi õppima mingipäev. Need kutid, kes seal olid küsisid, et kas see on mu esimene kord. Kui ütlesin "Jah", siis neil oli nii: " High five! tule homme kell 15.00". No ma siis läksingi ja oli ÜLILAHE kogemus. Kõik need instruktorid olid nii sõbralikud ja lahedad. Nüüd kui see ära proovitud sai, OOTAN täiega, et saaks uuesti kuskil surfata. Ja nagu ma juba ütlesin, siis minu jaoks polnud see sugugi lihtne.

algus
õpin

proovin, kuigi tagumine laine on hea !
Selline siis kokkuvõte minu tripist. Muidugi saaks seda teha ka kolm korda pikemaks, sest püüdsin välja tuua ainult KÕIGE lahedamad hetked minu jaoks, kuid juhtus ka veel palju põnevat.
:) Niiet nüüd jään ootama järgmist sellist reisi!

esmaspäev, 28. mai 2012

Viimased koolinädalad!

Kuna on sess siis ma arvasin, et mul on täpselt hea pilt selleks, kuidas mu kaks nädalat välja näevad. Täiesti oma nurgas ja ainult lamp põleb. Loodan, et järgmisel nädalal panen pildi, kus olen Pärnu rannas :D ja mitte selles toanurgas.

Aga natukene siis tänasest päevast ka . Kuna olin nädalavahetusel Pärnus, siis nüüd oli aeg jälle Tallinna tulla. Hommikul istusin bussile ja koos kõikide ummikute ja asjadega olin juba kell 12 Talllinnas. Mõtlesime kursaõega minna päevitama Pirita randa, aga Lauluväljakust kaugemale ei jõunud, viskasime oma rätikud maha ja istusime maha. Muidugi tuli miljon pilve ette ja pidime ära minema ,sest ainult meie kohal olid pilved ja jahe hakkas. Nüüd näeb minu päev selline välja , nagu pildil. Homme on sotsioloogia eksam, mis on nagu " mission impossible ", aga homme kell 12 hoidke mulle siis kahe käega pöialt.

Lisan siia veel paar loomaaia pilti ja VEEL :D kursaõde tegi mulle küüntele kunsti. :D ma lihtsalt pean siia pildi panema, sest mul on praegu nii ilusad küüned ja ei saaks enam minulikumad olla.

Aga okei, nüüd sotsioloogia lainel edasi! Tsauki

pühapäev, 27. mai 2012

Pole ammu kirjutanud...

Aga viimasel ajal on ikka päris mitmeid asju juhtunud, aga ma pole jõudnud siia midagi kirja panna. Täna üks mu sõber ütles, et "Jul, miks blogi ei kirjuta!" ja mõtlesingi, et tõesti miks mitte kirja panna siia paar meeldejäävat hetke.
Alustan siis sellega, et ootasin täiega seda tivoli päeva. Siis otsustasimegi, et lähme tiimi tüdrukutega vaaterattale. Läksime siis Tallinnas, Sadama juures asuvasse Tivolisse ja esimese asjana kohe vaaterattale. Meid oli sellel päeval 5 ja sinna ühte kabiini või noh sellesse asjasse, kus istuda saab, sinna mahtusimegi täpselt ära. Siis hakkasime liikuma ja see mees, kes seal töötas, see lükkas meile hoo sisse ka, et see kabiin keerles. Ja hakkasimegi ülespoole minema...muide avanes maailma äge ja ilus vaade Tallinnale:D AGA esimese ringiga ei vaadanud me seda vaadet, me lihtsalt hoidsime kinni, et natuke hirmus oli. Kolmanda ja neljanda ringiga oli juba täitsa lahe, sai isegi mõne pildi seal üleval tehtud. :D Need pildid panen siia üles ka. Siis mõtlesime, et oleme jube julged, et võiks veel midagi proovida ja läksime ühele hullule asjale, kus keerutas igatepidi. Eliisa oli meil ainuke, kes ei läinud. Aga sellest asjast ma panen pildi üles, sest ma praegu ei oska seletada, milline see oli.
See oli muideks üks esimesi päevi, kui oli juba soojem ning pärast Tivolit mõtlesime, et jalutame vanalinna... Selline lahe päev oli mul Tivolipäev ja see oli tõesti kauaoodatud ja seda väärt. Vaaterattale soovitan igatahes minna ja õhtul on ka päris lahe ma arvan, kui terve linn on tulekesi täis.

Mmmm....teine suur asi, mis võttis taastumiseks aega oli minu mandliop, millest ma ei kirjutaks siin, sest auuuusõna ma hirmutaks neid ära, kelle pole see tehtud.:D EIIII SOOVITA!

Siis ühel esmaspäeval, kui ilm ilus oli ja soe ja päike paistis, käisin ma loomaaias. :D Jah, pole seal käinud alates seitsmest aastast vist. OIII kui palju loomakesi ja kõige rohkem tahtsin näha elevante ja tiigripoegi, aga tiigripoegi ei näinudki. Päris paljusid loomi ei näinud ka, sest esmaspäev pole vist see õige päev, millal loomaaeda minna, isegi jäätist ja suhkruvatti ei saanud osta :(. :D aga muidu kõik need jääkarud ,gorillad, elevandid, suured kiisud olid väga lahedad ja läheksin sinna teinekordki. Aga elevandid olid mu lemmikud.

Rohkem ma polegi vahepeal midagi nii ägedat teinud kui tivoli ja loomaaed, ahjaa ja muidugi kinos oleme ka käinud viimasel ajal päris mitu korda. :D Viimane film mida vaatasin oli Peeglike, oioi ei, viimasena vaatasime ikka Diktaatorit. :D Kuidagi peab ju eksamite vahepeal midagi lahedat tegema.
Ahjaa ja koolist polegi kirijutanud veel. Aga mis seal ikka kirjutada on, eksamid, eksamid, eksamid...
täna lõpetasin oma 9 lk analüüsi:D JA MUIDUGI, oli mu aega seda teha kuu aega, aga täna oli esitamise päev ja täna tegin selle valmis. :D Nagu alati. Kooliga seoses tuleb veel see meelde, et käisin neljapäeval Euroopa Liidu majas ja kuulasime Urmas Paeti, siis läksime Aliisi ja Loonaga sööma ja õhtul oli Eurovisioon, poolfinaal, aga ikkagi sai kõik laulud kuulatud ja oma lemmikud välja valitud. Üleüldse oli üks lahe neljapäev, sest ilm teebki päeva lahedas.

Aga kui see nädal läbi saab, siis näeb mind kindlasti Pärnus, sest siis peaks algama kauaoodatud SUVIII. Ja ma loodan, et see suvi tuleb nii lahe, et saan iga päev kirjutada siia midagi, mis tegin meeldejäävat!

Ok, nüüd ma lähen. Ma polegi vist kordagi kahe, kolme aasta jooksul siin blogis maininud, et kui tekib küsimusi, siis võib küsida. :)

AGA nüüd tsautsauuu ja headöööd

reede, 27. aprill 2012

Nii soe, nii soe, kas tõesti on lähenemas suvi?

Tsauki, tsauki, tsauki...
Alustan üleeilsest! Hommikul ärkasin, natuke ajasin asju kodus ja siis läksin kooli. Mul oli poliitika ja valitsemise aluste loeng ja see oli ainuke loeng, mis oli mul neljapäeval. Kui kool läbi sai, läksime Aliisi ja Kristeliga(kooliõed mul) sööma Patrickusse. Istusime seal ja rääkisime juttu ja Kristel mainis, et linnas sõites märkas, et TIVOLI on linnas. Googeldasime kohe, et kas vaatas ikka õigesti ja millal see avatud on. Leisdime siis, et see on täitsa avatud ja kohe hakkasime plaane tegema, millal minek sinna on. Ma olen  nii põnevil, sest ma tahaks täiega selle vaaterattaga sõita :D(ma pole just kindel, et selle nimi on vaateratas või päikeseratas), igatahes see suur ratas, kust kõrgelt näeb tervet vaadet Tallinnast ja kui veel õhtul minna, siis kõik tulekesed ja valgustused teevad selle veelgi ilusamaks. Niiet ootan nüüd seda päeva täiega, et sinna minna saaks.

A loengu ajal helistas mulle Helen(sõbrants mul), et võiks kokku saada. Sellel päeval oli muide niii ilus ilm, et võis juba tagi seljast ära võtta ja olla pusa väel. Nii siis , Saime Heleniga linnas kokku, jalutasime natukene, shoppasime ja leppisime kokku, et õhtul lähme kinno . Üleüldse oli nii palju plaane tehtud selleks õhtuks, sest ilm oli nii ilus ja ei tahtnud üldsegi kodus olla(ja isegi minul oli nüüd aega, kuna hooaeg on läbi ja trenne igapäevaselt ei toimu). Aga vahepeal mõtlesin, et peaksin ikka jooksma minema ja leppisime Heleniga kokku, et kui jooksmas ära käin, siis saame jälle kokku.
Tulin koju, panin kiiresti jooksuriided selga, kõrvaklapid pähe ja läksin jooksma. Jooksin siin kodu juures ja ütlen ausalt, kui koju jõudsin olin päris läbi, a tegin veel kergelt igasuguste lihaste harjutusi... Siis sättisin juba linna poole. Saime Heleniga linnas kokku ja läksime Vapianosse sööma ja teate, ma olen Vapianos alati ainult ühte pastat söönud , ALATI ja ainult ühte. :D:D sest see on lihtsalt nii hea ja ma ei julge teisi proovida.AGA, igatahes, olime seal, siis läksime kinno(Hunger games´i vaatama). Päris pikk film oli ja algul arvasin, et see on jama, sest mulle ulmekad ei meeldi, aga kui nüüd päris aus olla, siis läks jumala põnevaks see lõpuks! Siis võtsin takso, kuna film lõppes niii hilja ja läksin koju. Selline tore neljapäev oligi.

Nüüd räägin lühidalt reedest, sest niigi venis see jutt täna päris pikaks, käisime Viljandi metallineidudega Viljandi linnapea vastuvõtul. Tallinnast oli siis tellitud buss ja nii me läksimegi. Kui me seal vastuvõtul istusime, mitte spordiriietes, siis üks fotograaf, kes seal oli ütles, et " Ei tunne tavariietes äragi" :D no see on tüüpiline sportlaste puhul, et meid ju nähtakse ainult dressides. Aga, see vastuvõtt läks päris kiiresti ja juba oligi kiire meil Tallinnasse minekuga, sest meeste kolmas finaalmäng hakkas Audentese spordihoones. Kokkuvõtteks, palju nagu reedel ei teinud , aga ikka terve päev oli mingit tegemist täis. :DJaa, ja õhtul läksime pärast mängu metallineidudega burksi sööma :P (noh korralikud sportlased ikka), aga ega see meie süü polnud, et meestemäng lõppes nii hilja, et söögikohad olid kinni juba ja muud üle ei jäänud, kui burks.

Ok, niipalju siis kahest päevast.
Puhkus oli küll hea, aga nüüd tahaks juba natukene trenni teha. Niiet lähengi!
Tsaukaaa

esmaspäev, 23. aprill 2012

TSAUKI TSAUKIIII!

Kui tänase päeva lõpuks olid kõik netilehed üle vaadatud ja und ka veel ei tulnud, siis mõtlesin, et mida võiks teha ja siis tuli selline mõte, et mul on ju olemas veel blogi, kus võiks oma selle võrkpallihooaja tegemised kokku võtta ja lühidalt jutustada, kuidas mul läinud on.

Tegelikult läheb mul üldiselt väga hästi, nagu sina, kes praegu seda blogi loed, tead, et sellel aastal olen ma mänginud Viljandi Metalli naiskonnas, siis kindlasti oled kuulnud ka sellest, et meil on läinud suurepäraselt. Alustan sellest siis, et Soome liiga põhiturniiri lõpetasime neljanda kohaga ning üldiselt lõpuks lõpetasime liiga viienda kohaga. Ma kindlasti pean natukene rääkima üldiselt Soome liigast- palju välismaalasi, võrdsed võistkonnad, tugev konkurents, nii oleks vist seda kõige parem lühidalt seletada. AGA meie saime selle liigaga väga hästi hakkama. Nii teine saavutus metallineidudega oli Eesti Karikas, kus kohtusime siis finaalis Pärnu võrkpalliklubiga. JA NÜÜD... trummipõrin.... EESTI MEISTRID 2012, kusjuures ennem finaale tekkisid meie võistkonnas kahel mängijal vigastused, kuid kõik koos suuutsime sellest üle olla. Ja ma pean kindlasti seda ka ütlema, et ma pole siiamaani kordagi olnud ei Eesti karika- ega meistritiitli võitja.
Päris lühidalt sai tegelikult selle hooaja kokku võtta.

OK, nüüd pean vabandama, et pole üldse vahepeal kirjutanud. Ma ütlen ausalt, algul arvasin, et seda enam nii palju ei loeta ja lõpuks ma ei viitsinud, sest arvasin, et kerge rutiin tekib- kool , trenn, mängud ja pole millestki :D AGA nüüd sain aru, et tegelikult on juhtunud päris lahedaid ja naljakaid asju nii võistkonnas, kui ka väljaspool spordisaali, aga kuna ma ei kirjuta neid üles, siis ei jäägi need meelde. Ausalt, üritan parandada ennast ja siia ikka vahepeal kirja panna. Seda, ütlen ka, et kindlasti ma ei kirjuta iga päev, muidu läheb teil igav ja ei teki seda momenti, et huvitav kas Jul kirjutas midagi veel :D:D:D.

Praeguse hetkega on hooaeg läbi ja minu peas käivad erinevad mõtted, mis saab edasi... Ma pole väga hea plaanide tegemises, niiet varsti näeb, mis edasi saab. Praegu tean, et on vaja lõpetada see semester Tallinna Ülikoolis ära ja nautida kauaoodatud suve. :)

Muideks, rääkides soojast ilmast, oli Tallinnas pühapäeval supersoe. Hommikul ärkasin Kata(sõbranna mul ) kõne peale, et võiks minna linna kohvi jooma. Ostsime siis kohvi ja läksime vanalinna, aga vanalinna alguses on seal üks lilleturg, mille peal on park. Istusime sinna lilleturu katuse peale (oi, ei tea muidugi, kuidas te sellest aru saate, aga loodan , et saate)nii, et jalad rippusid . Istusime seal, kõigutasime jalgu ja vaatasime inimesi läbi oma päikeseprillide, sest ilm oli lihtsalt maailma ilus. Siis läksime jalutasime vanalinnas ja siis ma mõtlesin, et mulle meeldib Tallinn, eriti siis kui see ilm selle nii ilusaks ja mõnusaks teeb.

Aga nüüd pean ma küll magama, sest homme on mul kool ja ees ootavad loengud.

Head öööööd!
JUL

reede, 2. detsember 2011

REEDE!

Jajajaja Teeeviiiit!
Aga eile suutsin ilusti oma eksami suurepäraselt sooritada ning täna oli juba järgmine kooli üritus ehk "Teeviit", rääkisime seal nii palju, et nüüd ma isegi rohkem ei jõua siia midagi kirjutada. Aga pildid teevad oma töö ära(natukenegi).

kolmapäev, 30. november 2011

My busy life:D

Te ei kujuta ette, kui raske on iga päev leida see aeg, kui tulen arvutisse ja kirjutan ilusti päeva kokkuvõte. Ja üleüldse, see poleks isegi huvitav kui ma igapäev kirjutaks eks ju :D . Ok... Alustan sellest, et eelmisel nädalal pidime minema Aliisiga Riigikokku. Seal rääkis Aaviksoo ja teised haridusreformist Eestis. Läksime siis hommikul sinna, ilmselgelt oli aega nii vähe, et pidime võtma takso, jõudsime Riigikokku vaatasime kella, et 10:00 ja 10: 00 pidi hakkama see üritus pihta. Mingi naine kutsus meid ilusti sisse, meil kontrolliti kõik dokumendid ära, läksime turvaväravatest läbi ja lõpuks oli üks registreerumine, kus pidi eelnevalt registreerima ennast ära. Meid selles nimekirjas polnud, kuid me saime meili kaudu teate, et oleme oodatud ja kõik ok nagu. Siis meid pandi sinna kirja, jõudsime teise registreerumispunkti ja seal nimekirjas polnud meid ka. Kui Aliis hakkas meie nimesid kirja panema siis üks tüdruk küsis: kas teil on mappi ka vaja? Me mõlemad: Mis mappi? (meil oli ülikiire sellel hetkel). Tüdruk: no mappi. oota. ma ei saa praegu aru, miks te registreeritud pole? Meie: misasja, te ju saatsite meile, et meil selle registreerimisega kõik korras. :D Tema: Mis üritusele te tulite üldse? Mina: Haridusreform Eestis. Tüdruk: Neiud, see on küll vale üritus siin, siin käib 101 last Toompeal ! :D :D :D See oli nii naljakas, sest me vaatasime ringi ja kõik olid noored ümber ehk siis me olime 102 ja 103 laps Toompeal . :D Ma ei kujuta ette kuidas selline asi juhtuda võis. Jooksime siis kiiresti teisest uksest sisse ja ilmselgelt kell oli liiga palju. Jäime hiljaks, aga õnneks kui me tormasime õigele üritusele, nägime teepeal Toomas Alatalu(meie õppejõud) ja läksime temaga koos sisse. :D Rohkem ma sellest üritusest ei räägi, sest niigi pikaks läks see seletamine.
mmm, mis siis veel juhtus vahepeal...
Käisime eelmisel nädalavahetusel Soomes ja mängisime oma kaks mängu ära, jah võitsime :) ning hetke seisuga püsime Soome liiga tabelis neljandal kohal, mis on supertulemus. Tagasiteel oli tormihoiatus ja meie läksime ju laevaga, eks seda tormi oli väga hästi tunda seal laevas ja merehaigust sai ka kenasti tunda. :D
Nüüd siis sellest nädalast. Teisipäeval käisin töövarju päeval, mis toimus minul Välisministeeriumis. Ma olin konsulaarosakonna peadirektori töövari. Te ei kujuta ette, kuidas ma kardsin sinna minna, aga lõppkokkuvõttes võin öelda, et jube äge päev oli ja mulle väga meeldis. Käisin erinevatel koosolekutel, intervjuudel, jälgisin igapäevast tööd ja kõik tundus huvitav.
mmmm, mis siis veel. Ma tean, kui need postitused on liiga pikad, siis te ei viitsi lugeda, ega ma ka ei viitsiks, aga kuna ma kirjutan mitte nii tihti, siis võiksite ikka lugeda :P

Aga praegu
Tsauuuu.

PS. Eile oli mul keskonna eksam, mis läks väga hästi (ise vähemalt arvan nii) ja täna on Balti riikide ajaloo suuline eksam , mis on minu jaoks maailma raske. :D niiet hoidke pöialt!